fredag 25. april 2008

Helg. Igjen!

Nei, det er ikke akkurat sånn at helga kommer altfor ofte, men jeg har ikke skrevet noe siden sist helg... Kanskje påtide?

Nå skulle jeg egentlig vært i Molde, på seminar med Natur og Ungdom, men bestemte meg for å ikke dra likevel. I stedet skal jeg i kveld kose meg med Nytt på Nytt (Knut Nærum er genial!) og god mat. Skal også sove i den gode senga mi istedet for på et hardt gulv på en eller annen skole. Ikke misforstå. Skulle gjerne vært sammen med NU-gjengen, men bare orker ikke denne helga og har knapt med penger :(

I sted skulle jeg på biblioteket, men det var stengt. Hadde tenkt å låne meg ei bok av Stieg Larsson. Leste ei bok av han i påska, og det tror jeg er den beste boka jeg noen gang har lest. Det er krim uten voldsomme drap eller politietterforskere (likevel noen voldsomme scener), men hele tiden en spenning som du ikke aner hvor kommer fra. Umulig å legge fra seg. Anbefales ! ! !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Annikeeeeen;D

Hadde egentlig ingenting å si, ville bare skrive Annikeeeeen:p

Marianne sa...

Synd det ikke ble no tur på deg da, vet hvordan det er å være pengelens. Kan ødelegge så mangt det. Men høres ut som om du hadde det koselig likevel da, Knut Nærum er helt sinnsykt genial! ;]