torsdag 29. mai 2008

Direkte inne fra hengekøya

I skrivende stund ligger jeg i hengekøya på takterassen i ole jullumsgate 18 og nyter det søte liv. Sommerhitsene "jomer" over byen og ved min side har jeg et glass iskaldt vann med limesmak (minner fra vindkraftkonferansen). Der veltet solkremmen. ja, ja... I dag sto jeg i dusjen klokka sju og var forberedt på en 8 timers dag på skolen etter 5 fridager (+ helg). Må si jeg begynner å bli litt rastløs. Hvordan skal det gå i sommerferien?? Når jeg kom på skolen var jeg litt usikker på om jeg egentlig skulle vært der. Så jo noen kjente fjes, men hvor var resten?! Viste seg da at jeg hadde fri (igjen) siden jeg har kommet opp i skriftlig eksamen (fransk forresten...) Hva mer kan jeg lese på nå da? Nei, nå skal jeg har ordentlig fri.
Shitt... strømmen når ikke bort. Har også litt problemer med å se skjermen pga av sola... meen skal ikke klage over sola. Alle sammen: nyt den mens den er her!


Der kom det ei lita marihøne: jeg ønsker meg...

Ingen kommentarer: