torsdag 16. oktober 2008

Scary

I går så jeg Fritt Vilt 2 med pappa, og det var ganske morsomt for han skvatt hver gang det skjedde noe.. Jeg skvatt jo noen ganger jeg også, men når jeg så nedover i salen satt det hele tiden folk og "hoppet" hver gang det var en lyd eller en brå bevegelse. Og folk som nesten ble irriterte av å hele tiden bli skremt.

Noe annet som er skumelt er at jeg har veiledningstime på mandag!! Jeg vet at det sikkert går helt fint og hvis det ikke gjør det så er det ikke så farlig, men jeg synes det går så fort fram... er ikke helt komfortabel med den derre kløtsjen enda.

Og har jeg nevnt at jeg har matteprøve dagen etter vi kommer hjem fra London? Sånn er tydeligvis livet...

2 kommentarer:

Tina sa...

Jeg skal se Fritt Vilt i dag! Gruer meg nesten litt :p

Anonym sa...

Var å så Fritt Vilt 2 for ei uke siden og må innrømme jeg var en av "hopperne" :p Men elsker filmen da!