torsdag 8. januar 2009

Strømløs

Mamma hentet meg på skolen i dag, og når vi kom hjem stod allerede middagen i ovnen. En halvtime senere var maten ferdig. Det var da det første skjedde..! Lyset blinket og stekeovnen sluttet å virke. Vi styret litt for å finne ut hva det var, men så satte vi oss for å spise. Da vi var ferdig var det det skjedde igjen! Det ble helt mørkt i hele huset, hele nabolaget, hele byen! KJEDELIG. Ingenting å finne på når strømmen har gått. Nettet funket heller ikke. Skuff. Etter en time i total mørke, dro jeg på futura. Hadde egentlig planer om trening i dag, men slike ting kan alltids forskyves. Fant meg to bukser da, så nå er jeg fornøyd. Dagen reddet!

4 kommentarer:

Alex sa...

Det var utrolig kjedelig når strømmen var borte ja! Var jo borte i over 2 timer ;o
Så utrolig avhengig vi er blitt av strøm assa ;]

Tina sa...

Hørte rykter om at strømmen forsvant i byen i dag ja! Det må ha vært kjedelig! Men du klarte ihvertfall å få noe positivt ut av det. Gratz med nye bukser. :D

Tina sa...

Jeg har tægga deg! ;)

Anonym sa...

Er det noe liv i deg, Anniken? Det er alt for stille på bloggen din for tiden:p