fredag 28. august 2009

Fredags kveld

Denne uka, for ikke å snakke om de siste tre ukene, har gått vanvittig fort. Og det har vært artig! De to ukene med fadder-opplegg var travle og "slitsomme", men jeg har nå blitt kjent med mange fantastiske mennesker. Alle er veldig åpne og innstilte på å bli kjent, siden det er få som kjenner noen her fra før. Jeg liker også forelesningene. Til nå har det ikke vært spesielt vanskelig, men jeg regner med at det blir verre etter hvert. Lærerne er veldig flinke, og vi er heldige og har eldre studendter til å hjelpe oss med oppgavene.

Den siste uken har jeg vært forkjølet, og ikke i noe særlig form et par dager, men jeg klarer ikke å holde meg borte fra skolen likevel.. Tirsdag tror jeg det var, hostet jeg meg gjennom hele kjemi-forelesningen slik at de fleste ikke hørte hva foreleseren sa, og de som satt i nærheten av meg sikkert fryktet at de kom til å få "den forferdelige svineinfluensaen."

Nå skal jeg hvertfall bare ha ei rolig helg. Bare se TV og kanskje rydde og vaske litt etter hvert. Søndag skal vi på ekskursjon, så jeg håper jeg er helt frisk igjen til da. Og neste helg er det den fryktede "Myra", som er opptaksprøven til BergStuderendes Forening. Ingen anelse hva det går ut på, men ryktene går, selv om ingen av dem som har vært gjennom det har lov til å si et ord.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia Anniken!

Hvordan gikk det med opptaksprøven til studentforeningen? - Og har du blitt frisk igjen?

Kjekt at du blogger litt synes jeg. Da kan tilogmed sånne som meg hilse på av og til.


Stor klem fra Torill B.

... sa...

Hei Anniken, du må skrive hvordan det går hos deg. Savner der alle sammen, og har lyst å høre hvordan det går:)