onsdag 9. juli 2008

Dagens første kunde

Da jeg kom på jobb i dag, stod det en liten måseunge utenfor døra og tok i mot meg. Den bare stod der og kikket på meg, og på alle de andre som gikk forbi nedover Langveien tidlig på morgenen. I hele 3 timer stod den der og kikket inn gjennom døra. Jeg er sikker på at det var han som hadde best oversikt over alt som foregikk på kontoret i dag. Han fulgte med alle som gikk fram og tilbake, og han tok imot kundene som muligens var litt skeptiske til at det stod en fugl i døråpningen. Men stakkaren kom seg ikke inn. Han var både for liten og for lett til at dørene åpnet seg for han. I dag hadde han nok vært på sin aller første flygetur, men det gikk rett i bakken. Oppe på taket satt en av søskene hans og ventet på at han skulle komme tilbake fra ekspedisjonen. Og det gjorde han etter tre timer for da måtte han bæres opp igjen...

Spørs om han har flyskrekk nå!

3 kommentarer:

Lilla Giraff sa...

hihi...

Animalphan sa...

Cute! ^^ Er masse måsunger rundt Fytlkeshuset her også... Litt lost in this world, men ellers tror jeg de har det bra!! x]]

Anniken sa...

Han ble kjørt på av en buss i dag stakkar. Ikke greit å prøve å komme seg over veien og til parken hvor mora stod, uten å kunne fly... Var ei dame som tok seg av han da