tirsdag 10. juni 2008

Skolen og været

Jeg kom ikke opp i muntlig, i hvertfall ikke enda (som forventet) og når jeg stod opp i dag så pøssregnet det. Trist. Men nå skal jeg ikke snakke mer om skolen eller været.

Noe nytt? Jo da, Ida har kommet hjem fra det store landet på den andre siden av Atlanter'n. Hun var jo den gode, gamle Ida og hadde flere historier om dumme amrikanere på lur. Tina hadde bursdag i går (grattis!) og eksamen (mine tanker går til deg). I morgen har jeg bare to timer (ok, jeg vet at jeg ikke skulle si noe om skolen) og så skal jeg ut å spise sammen med Monica og en gjeng for å feire den nye ekteskapsloven ;) Nå skinner faktisk sola (greide igjen å dra inn hvordan været er. Sånn er det når man ikke har noe bedre å snakke om, da snakker man om været...) Ha en fin dag !

Ingen kommentarer: