fredag 27. juni 2008

Uka som har gått, og ukene som kommer

Nå er jeg ferdig med mi første uke på jobb. Har egentlig vært ganske gøy å drive på med kontorarbeid, men må si at jeg er ganske sliten nå. I dag har jeg båret kasser fra 2. etasjen og ned i kjelleren i noe sånt som 5-6 timer, med bare noen korte pauser hvor jeg gjorde andre ting. Skal bli deilig med helg ja.

I de neste 3 ukene skal jeg også jobbe, og etter det blir det ordentlig ferie. Har ikke de helt store planene foreløpig, men det blir vel noen dager på hytta på Årsund, besøk hos besteforeldre på Oppdal og kanskje en liten tur til Trondheim og/eller Oslo. Hva skal dere gjøre i feiren? Noen som reiser bort eller skal jobbe?

4 kommentarer:

Lilla Giraff sa...

Jeg skal jobbe forhåpentligvis men jeg får så få timer at jeg lurer på å søke ny jobb snart :O Hvis jeg skal reise blir det isåfall til Oslo en tur ;)

annelise sa...

jeg jobber i tre uker fremover (to nå, da) også blir det passing av hund før jeg drar en uke til Kreta :D

Anonym sa...

Er i Polen, jeg ;D og skal til Gdansk paa lordag xD

Anniken sa...

Du må huske å gi oss en oppdatering på hva du gjør på i Polen, Marta. En slags reiseblogg?