mandag 31. mars 2008

KEANE

Keane kommer på Haugesund RockFest 15. juni !!!



Jeg har kjempelyst å dra, men Haugesund da liksom. Litt tungvint å dra dit. Det hadde vært bedre om det hadde vært i Oslo eller noe, men hva kan man gjøre. Det er jo bra at de kommer til Norge i det hele tatt. Vet ikke om jeg skal dra, da. Vet ikke når det er eksamen. Litt dumt om det er den 16. for jeg kommer meg sikkert ikke hjem til da... Er det eksamen så sent egentlig? Muntlig kanskje?


Noen som vil være med??



2 kommentarer:

Lilla Giraff sa...

Jeg har kjempe lyst men jeg er nok i Irland da :(

Anniken sa...

Skal du til Irland? Heldiggris ;)
Men vet du hva, litt tabbe dette, kom over ei liste over konserter når jeg søkte etter noe annet, men det jeg ikke så var at den var publisert i mai 2007! Så det er nok ikke noe konsert :( Hadde det vært 1. april så kunne jeg bare sagt aprilsnarr, men... Hadde kjempelyst på den konserten, men er nok et år for sent ute !!