onsdag 12. mars 2008

Noen som vil kjøpe lodd?

Nå har jeg vært ute for å selge lodd for å få inn penger til klasseturen , men det er da ingen som vil kjøpe! Hva er det med alle de gjerrige folka da? Skal ikke tvinge noen til å kjøpe lodd da, men de kunne da i det minste kjøpt ett! Nei da, de skyller på at de ikke har kontanter eller så åpner de ikke døra i det hele tatt. Makan...
Så lang har jeg solgt 70 lodd. Bare til folk jeg kjenner da, nesten. Var ei dame i sted som jeg ringte på til og spurte om hun ville kjøpe lodd, og så tok hun bare loddboka og låste døra. Der stod jeg som et spørsmålstegn og lurte på om hun stjal boka eller hadde tenkt å kjøpe lodd. 3-4 min. senere kom ut med boka igjen. Hun hadde kjøpt 2 lodd. Jeg trodde hun hadde tenkt å kjøpe resten av loddene i boka jeg *skuffa*

4 kommentarer:

Animalphan sa...

Off, har ikke begynt enda, jeg... Vil.ikke.selge.lodd!!! ><

May Lene sa...

Jeg er feeeeerdig jeg :D *gni det inn*

Anniken sa...

Ja, du har jo vært skikkelig flink May Lene. Solgte jo flere enn du måtte du ;)

May Lene sa...

Hvis man finner seg et digert boligfelt så er det ikke så vanskelig ^^ På Averøya er det jo sånn at alle kjenner alle og da, så når jeg kommer på døra til folk føler de at de må kjøpe for å være greie :p